A Coca Cola 2007 óta (!) nem jelentkezett vadiúj, védjegyzett ízesítéssel, amikor is vaníliás szériáját jelentette meg (másodszorra) - most viszont piacra dobja narancsos-vaníliás üdítőjét. A vélemények enyhén szólva megoszlanak a döntésről.
Amerikában február 25-én jelenik meg az Orange Vanilla Coke és az Orange Vanilla Coke Zero Sugar- fémdobozos és plasztik üveges kiszerelésben is.
"A gyerekkor nyári élményeit akartuk visszahozni, ezért nyúltunk a narancs és a vanília ízvilágához" - nyilatkozta a Coca Cola termékmenedzsere.
Elég az hozzá, hogy egy amerikai átlaggyermek átlagos nyarának ízei nagy valószínűséggel nem azok voltak, amik nekünk - ezért eshetett erre a számunkra idegenebb ízkombinációra a választás.
A cégóriás egyébként 3 más ízt is tesztelt: málnát, citromot és gyömbért, a fogyasztók azonban leginkább a narancs-vaníliát preferálták.
Ausztráliában (limitált kiadásban) már múlt nyáron elérhető volt az 'Orange No Sugar', Kanadában pedig az 'Orange Vanilla' - a beszámolók szerint a fogyasztókat vonzotta a "váratlanul ismerős íz", csak úgy, mint a Cherry Coke (1985-től), a Vanilla Coke (2002-től) és ezek cukormentes változatai, amelyeket sok éve sikerrel forgalmaznak.
2007-ben ilyen reklámmal mutatták be (2002 után újra) a vaníliás kólát, benne a Breaking Bad-es Aaron Paullal, valamint a maffiózó szerepeiről híres Chazz Palminterivel:
2019 elején egyébként cukormentes termékeik portfólióját egyéb ízekkel is kibővítették: ilyen a Blueberry Acai és a Strawberry Guava (áfonyás-acai bogyós és epres-guavás) cola is.
A Twitter-felhasználók véleménye szerint azonban az új, narancsos-vaníliás íz eléggé furcsa választás: sok kritikus egyenesen hányingerkeltőnek és undorítónak tartja. Meglátjuk, ha beérkezik hozzánk is.