Itt az ideje, hogy megszokjuk a "Millennial Pink"-nek nevezett színt, és leszámoljunk azzal az elképzeléssel, miszerint a rózsaszín elválaszthatatlanul a nőiességhez kötődik.
Akár szeretjük ezt a tendenciát, akár nem, ez a himalájai sóra emlékeztető, halvány árnyalatoktól a céklában pácolt füstölt lazac ragyogó bordójáig terjedő színskála egyre népszerűbb, és nem egyszer teljes enteriőrök kialakításában is nagy szerepet kap.
A New York-iThe MP Shift nevű designercég társalapítója, Anna Polonsky a Bon Apetitnek elmondta, sok nagy hatású designer és befolyásos cég elkezdte használni ezt a színt, a többiek pedig követték a példájukat.
A tervező amúgy kedveli a rózsaszínt, semleges, androgün színnek érzi. "Minél több helyen látjuk ezt a színt, annál kevésbé érezzük nemspecifikusnak" -tette hozzá Polonsky.
A belsőépítész ezzel együtt saját munkáiban még visszafogottan használja a rózsaszínt, mert egyelőre még "ki tudja verni a biztosítékot" egyeseknél.