Az éves hazai pezsgőfogyasztás 70-80 százaléka ugyanis több éve változatlanul ebben az időszakban történik, közel felét pedig konkrétan az év utolsó napján fogyasztjuk el. Az új magyar peszgőmárka ezen a fogyasztói magatartáson változtatna, ezért az ünnepi időszak helyett a hétköznapi pezsgőfogyasztásra helyezi a hangsúlyt.
A legtöbb európai országban évről évre több pezsgőt fogyasztanak, hazánkban viszont még mindig szezonális, alkalmi italnak számít. Ezzel megy szembe az az új magyar pezsgőmárka, ami bár épp a napokban kerül forgalomba, pár hét múlva felfüggesztik a terjesztését, hogy az ünnepek alatt senki ne juthasson hozzá a termékhez. A pezsgő tulajdonosa Bárány Péter, a Rézangyal pálinka volt kereskedelmi igazgatója, aki radikális intézkedésekkel reformálná meg a hazai pezsgőkultúrát.
„A pezsgőpiacon ugyanaz a folyamat zajlik most, mint tíz éve a pálinkánál. Akkor a fogyasztók azt hitték, hogy pálinkáznak, pedig a többségük aromás szeszesital fogyasztott. Magyarországon a pezsgőnek egyáltalán nincs kultúrája. A fogyasztók többsége maximum szilveszterkor és akkor is csupán koccintáskor találkozik pezsgővel. Erre a célra teljesen felesleges lenne minőségi pezsgőt készíteni. Amíg a pálinkánál részben a pálinkafesztiválok segítettek abban, hogy az emberek megismerjék a jó pálinkát, és megtanulják helyesen fogyasztani, a pezsgő esetében a minőség és a pohárban való szervírozása hozhatja a nagy áttörést” – mondta márka tulajdonosa, Bárány Péter.
A Brebis tradicionális eljárással készül, -Méthode Traditionnelle- amely a Champagne pezsgőkészítési módszert jelenti. A másodlagos erjesztés palackban történik, 24 hónapig. Az ital a belváros legnépszerűbb vendéglátóhelyein is kapható lesz, de csak pohárral, amelynek ára nagyságrendileg egy prémium minőségű whiskey-hez lesz hasonló. Felbontás után pezsgőzáróval több napig megőrzi a buborékokat. Üveges kiszerelésben pedig kizárólag online rendelhetünk magunknak, vagy küldhetünk barátainknak, üzlettársainknak.