A híres, nevezetes Ogilvy reklámügynökség olasz irodája, az Ogilvy & Mather Italia egy igazán ütős kampányt dolgozott ki 2017 nyarára a már így is hihetetlenül népszerű Nutellának - írja a Dezeen.
Mindenki kedvenc mogyorókréme az ezentúl 7 millió különböző mintával díszített üvegben kerül a boltok polcaira.
Az Ogilvy Nutella Unica (Egyedi Nutella) koncepciója szerint a Nutella igazán személyre szólóvá válik, mindenki kiválaszthatja a neki leginkább tetsző üveget, amit nagy eséllyel nem fog viszontlátni egyik ismerőse konyhapultján sem. Mivel a Nutella sokak örök kedvence, "bűnös szenvedélye", az érzelmek és a személyes viszony előtérbe helyezése a kampányban hatásos ötletnek tűnik. Ráadásképpen az Ogilvy szerint, mint a műalkotások, a Nutellás üvegek is egyedivé válnak ilyen módon, és akár gyűjteményeket is létre lehet hozni belőlük.
A Nutella gyártója, a Ferrero már eddig is igyekezett személyesebbé tenni ezt a terméket, mert lehetőséget biztosított vásárlóinak, hogy a Nutella felirat helyett a saját nevük vagy bármilyen általuk választott szó szerepeljen az üvegen. Az új kampányban azonban éppen az ikonikus Nutella felirat marad érintetlen, az üveget a szokásos fehér felület helyett most színes minták absztrakt kompozíciója borítja.
A látványt mintázatok és színek felhasználásával egy algoritmus segítségével generálják.
Ezt olvastad már az ízHUSZÁR magazinon?
Zacsis ramen felturbózva - Kipróbáltuk, hogyan lehet feldobni ezt az életmentő eledelt