A Somersby, Magyarország első számú cidere*, idén nyáron egy új ízzel lép piacra: a Limited Edition rebarbarás ízesítéssel, amihez Tomcsányi Dóri divattervező álmodott meg egyedi csomagolást.
A kezdeményezés első lépéseként 2015-ben itthon is piacra dobtak 2 különleges grafikát, amit a külföldön megjelent variációkból került kiválasztásra.
2017-re azonban valóra vált végre az igazi egyedi címke is: hazai tervezésű, életvidám, virágmintás címkét tervezett Tomcsányi Dóri divattervező, ami a különleges rebarbarás ízzel került párosításra. Így született meg az új Somersby Limited Edition. A rebarbara különleges íze az idei nyár slágere lehet, amelyhez tökéletesen illik Tomcsányi Dóri szemet gyönyörködtető vizuális világa: „Somersby Garden by Tomcsányi” ahogyan azt a címke jelöli is.
A rebarbarás Limited Edition egy press piknik keretében került bemutatásra a Fruskában a hazai lifestyle és divatsajtó számára, ahol ajándékként egy, a Limited Edition printjével nyomott kendőt és egy egyedi Maacraft fa kosárkát vihettek haza a vendégek. A Maacraft foglalkoztatási programjában autizmussal élő, értelmi sérült fiatalok, designerek segítségével készít egyedi termékeket.
A rebarbarás Limited Edition bevezető promóciója június 1 és 30 között fut, ennek keretében további, Tomcsányi Dóri által tervezett ajándékok nyerhetők: 20db, a Limited Edition mintájával printelt kendő és 1db overál találnak gazdára a nyereményjátékban.
A különleges tartalomhoz egyedi megjelenés: Tomcsányi Dóri magyar divattervező egyedi grafikája jelenik meg a „sleeve” technológiával készült csomagoláson, mely a 2017-es nemzetközi divattrendekhez is kapcsolódik.
A Limited Edition célja a cider kategória népszerűsítése, valamint a termék összekapcsolása a divattal.
(*Az AC Nielsen Piackutató Kft. által 2016. január-december során a teljes magyarországi kiskereskedelmi piacon mért értékbeli eladások alapján, a ciderek körében).