A minneapolisi Colle+McVoy nevű reklámcég ugyanis úgy próbálja meg ösztönözni dolgozóit, hogy betelepített egy TapServer nevű rendszert, mely sörrel jutalmazza a túlórázó alkalmazottakat.
Az egész roppant egyszerű: a dolgozók odatartják a géphez a kártyáikkal, amely ha pontosan van frissítve, akkor egy iPad-en keresztül kiválaszthatják, milyen csapolt sört szeretnének inni.
A Colle+McVoy szerint amióta a rendszert életbe léptették 90%-kal nőtt az időben történő becsekkolások száma, ezzel együtt pedig 70%-kal nőtt a dolgozók attraktivitása is.
Az ötlet tehát működik és alighanem kiváló, hiszen a kollégák értékelve vannak, a munkáltató pedig alighanem elégedett, ha a dolgozói egy ilyen ötlet által is motiválva vannak a rájuk bízott feladatokra. Ezáltal pedig mindkét fél nyer.
(via Food And Wine)